Mjölby på Fredag

På Fredag drar jag till Mjölby igen , e så trött på att folk ska hålla på mot Madde hela jävla tiden...Så ska åka till henne , för hon behöver mig verkligen......Ni andra jävla idioter där ute kan dra åt helvete å låta Madde va ifred , hon behöver inte er.. Ni har sårat henne tillräckligt....
Fattar ni hur mycket ni förstör för henn?? Ne tror inte de för att fatta något sånt så måste man ju ha hjärna o de har fan inte ni...Fattar ni hur dårligt hon mår på grund av er?? Dra åt helvete med er..
Jag hoppas  verkligen att hon drar från äckelhålan Mjölby...

Madde jag älskar dig och kommer  alltid finnas här för dig gumman...

Älskar dig

Kommentarer
Postat av: Bruttan Madde<33

Håller fan med dej gumman <333

Dem är så sviniga 24/7 o de kan ta sej i rövaahha ....o knulla ett par kor...

2010-05-17 @ 03:11:18
URL: http://blondinenmadde.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback