Minns du????

Hittade lite gamla kommentarer på min blogg

För mig är dom här kommentarerna värdefulla


 

Minns Du?



Jag älskar dig med gummmssiii (L)


ja jag hade det med jätte trevligt gumman.!
Jo det får vi verkligen göra om.! Saknar dig faktiskt..
 Älskar dig med ..
ps: taack för din kommentar på min blogg.
 Förstår inte varför folk håller på som dom gör!
Men dom vill väl säkert inte se mig lycklig!
Men dom ska inte krossa mig för det här!


Om det är något gumman så tell me..
I love You ! You Now That.
 Jag hoppas med det håller i sig mellan dig och mig.!
för jag älskar faktiskt dig.! <3
Jo vi har verkligen många år bakom oss..
 Och jag ångrar inte en dag ... Finns för dig för all framtid snutt. Puss

Det är bra gumman att du skriver för min skull.
hihi =) Älskar verkligen dig tjejjen. Glöm aldrig det


Dom här kommentarerna betyder väldigt mycket för mig , glömmer det aldrig


Kommentarer
Postat av: Bruttan Madde<33

Naww menar du meejj ??

<333

2010-05-21 @ 01:45:36
URL: http://blondinenmadde.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback