Sommmmmmmmar♥



Hej hej !

Nu var de ett tag sen ja skrev igen..
Kan börja med o säga att min och Rosannas Ullaredsresa var lyckad...=)..
Vi handlade en hel del=)...
Va skittrött på kvällen när jag kom hem , endå så sov både ja o Rosanna på bussen.....
Men kul va de tack för den underbara dagen gumman♥


Sen kan ja berätta att Chrille & Jag e sams igen efter en månads tid=) de känns kanonbra..... Vi upptäckte båda två att vi har varit idioter men nu e vi äntligen sams igen.. Skönt de=)♥


Sen den 4 Juni - 2010 var jag och Annso och hennes mamma och kollade på studenterna...Trecligt va de...

Sen igår Lördag den 5 Juni tof Annso och jag premier doppet de va kallt men skönt...

Och sen till en annan sak...Madde o jag e inte lika nära längre som vi va förrut vet inte vad som har hämt=( men ja saknar dig grymt mkt gumman.... Kommer alltid finns här för dig hjärtat♥
ÄLSKAR DIG.......

Sen har de varit underbart väder hela vecka vi har spelat kubb o grillat o grejjer=)...Så jävla underbart....

Nej nu ska ja ut o röka ska se om Chrille vill följa med ut...

Puss på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback