Själv hela helgen

jaha nu va de ett tag sen ja skrev igen...
Hopp imorgon åker som sagt Älsklingen till sina för´äldrar i Norrköping...
Så jag e själv hemma hela helgen=)...
Ja kommer såklart sakna älsklingen men ska bli skönt o va själv endå..
Så i helgen ska ja va me Chrille=) vi ska grilla o så=)...
Annars vet ja inte va som händer..

Den 22 ska min lilla prinsessa stelriseras...
Får se hur de går med de...Tindra Mattes lilla prinsessa..

Usch ska till psyk den 23 så får se hur de går med de....
Skulle nog behöva äta min medecin igen , fattar inte varför ja ens slutade med den...
Men men alla gör sina misstag....

Annrs så vet i fan va som händer..

Jo Andreas o ja har bestämt att vi ska bli särbos så for de blir en 2:a ledig här i huset så flyttar jag...

Ne nu ska ja fortsätta glo på film

Puss på er

Andreas Jag Älskar Dig<3


Kommentarer
Postat av: Alexandra

vilken kväll glömmer du inte?

2010-07-01 @ 08:49:37
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback