Våga Vara Öppen




Vet ni ja har tänkt en hel del. Det är en grej som jag och Kiicka satt pch pratade om för ungefär 1 årsen & det är Öppenhet våga vara öppen och visa vem man e...Jag menar ja vågar ju knappt gå utanför dörren utan att ja e rädd att få höra taskiga kommentarer , men en sak lärde ja mig av de samtalet , ja måste våga vosa vem jag är jag måste våga gå ut utan att va rädd. Jag är den jag är och ingen kommer någonsin kunna ändra på det..

Låt mig va ful låt mig va tjock , låt mig va mobbad. Det är inte det som gör en människa för den man e utan det är det som finns inne i huvudet ( hjärnan ) Man kan va hur jävla blond , snygg o smal som helst men endå va helt jävla dum i huvudet man kan va ful o kraftig o va hur smart som helst de är inte utssenedet som gör en smart det är de som finns innanför pannbenet.
Oftast är det grupptryck som gör en så jävla feg.
Men alla som mobbar borde tänka efter lite på varför dom mobbar: har ni själva blivit mobbade?
Tänk på vad ni har innanför pannbenet inte utanför.
Det finns folk som ser för hemska ut kanske men endå så har dom ett hjärta av guld.
Jag har blivit mobbad i hela mitt liv men endå drar sig folk till mig just för att dom tycker att jag är : snäll , omtänksam , lyssnar och innerst inna har ett gott hjärta.
Men jag har iallafall lärt mig att ja måste leva med hur jag är och ser ut , de spelar ingen roll så länge man har folk omkring sig som verkligen bryr sig. Jag har kompisar , familj och en pojkvän / sambo som älskar mig för den jag är.
Jag får genomgått mycket i livet men ja har också klarat av de.
Så jag har lärt mig att ja måste lära mig att tycka om mig själv för den jag är för så länge man har folk omkring sig som bryr sig om en så kan man känna sig trygg...
Jag har gjort saker jag ångrar i livet , och ja har öven fått känna hur de känns.

Jag kommer sluta va rädd va ska ja va rädd för några larviga kommentarer om hur tjock o ful jag e de e de ja har innanför pannbenet som räknas o tar inte folk mig för den ja e ja då e de upp till dom inte mina bekymmer.

TILL ALLA ER SOM STÖTTAT MIG UNDER ALLA DESSA ÅR TACK JA FINNER INGA ORD FÖR HUR TACKSAM JAG ÄR , DET ENDA SOM BETYDER NÅGOT ÄR ALLT STÖD JAG HAR FÅTT TACK ALLA NI ÄLSKAR ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback