Börja ta tag i mitt liv nu

Hej hej gott folk!

Nu har ja inte skrivit på snart 2 veckor eller nåt , så tar o skriver lite nu=)....
Börjar tröttna på vissa människor just nu.... Folk e så jävla aa ja vet inte va ja ska säga....
Tänk er en värd som inte finns som folk lever sig in i , de e så störande de finns liksom en värd utanför dessa väggar.......
Ne lite positiva saker nu då , nu har de varit varmt ett tag igen visst de e väl skönt men inte när de e för varmt..... Skulle verkligen behöva städa lite grann eller ta golvoen men blir så jobbigt när de e varmt men men....

En grej som jag har tänkt på vet inte om ni har tänkt på de men har ni tänkt på hur mycket fel man gör....
Man gör en sak o så ångrar man sig så gör man en annan sak man ångrar..... Ja har gjort mycket dumt i mitt liv men har bestämt mig för att ta tag  i mitt liv nu , jag måste verkligen göra de....
Ska börja med o gå ut o gå varje dag.....De måste börja hända något i mitt liv snart... Så ikväll ska ja börja med att gå ut o gå tänkte jag....
Så ska ja börja tänka på va ja säger, börja kolla jobb o grejjer...

Kan inte leva detta liv som jag lever i nu... Måste verkligen ta tag i mitt liv......

Ne nu ska ja Ta en ciggg... Skriver sen när ja kmr hem...

Puss på er


Kommentarer
Postat av: Alexandra

jo jag saknar det med :)

2010-07-01 @ 21:28:10
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback