23 Januari

Idag är det 4 årsen du försvann ifrån oss=(

Jag kan inte fatta att du är borta eller jag vill inte fatta... Det är så otrolig tomt här utan dig..
Men jag är glad att jag hann få dom  minnen med dig som jag fick...Kommer aldrig glömma när ja fyllde 19 år. Du var med då  o vi hade så otroligt kul e verkligen att du var med den kvällen..
Ibland önskar ja att de va ja själv som dig i bil olyckan istället för dig. Att en sådan snäll o omtänksam person försvinner härifrån på jorden e så otroligt jobbigt. Du ska veta att även om ja inte är vid din grav så ofta sså finns du i mitt hjärta dygnet runt,....
Du ska även veta att alla dina vänner , familj o dom närmaste finns med dig var du en är...
Vi tänker på dig jämt...

Glöm aldrig att vi älskar dig o saknar dig<3

VILA I FRID AFFE<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback