Godmorgon=)

Godmorgon!

Idag vaknade jag vid 08.50 , så jag gick upp och duschade , riktigt skönt om jag får säga min mening...Har ju som sagt äntligen börjat vända på dygnet=)...
Så snart blire o sätta på lite kaffe o ta en cigg=)....
Mellan 11.00 & 12.00 kommer Annso till mig de ska bli trevligt=)...
Händer mer idag/veckan då? Jo idag ska ja forstätta plocka , vi möblerade som sagt om i helgen som va nu och de e inte riktigt klart en , blir ju så när man inte har fått dit alla grejjer , väntar på 2 vetrinskåp så ja kan ställa in prydnadssakerna där i...
Så de blir o göra idag , o sen springa ner i tvättstugan och hämta resten av kläderna...
Aaa glömde ju att ja ska bära ner bejjbys jäkla datagrejjer också , asså fattar inte hur en människa kan spara på så mycket datagrejjer... Jag förstår verkligen inte det...
Men men så blir de ialllafall.....Orka ha dom här uppe nej dom ska åka ner i förrådet....
Det är väl ungefär vad jag kommer roa mig med idag , de kommer ju ta lite tid men till Torsdag måste det va klart för dels så ska vi åka o storhandla , sen kommer min älskade bror hit han ska stanna över lovet dom har ju portlov vecka 8=) så det ska bli kul saknar honom grymt mycket<3


Sen på Fredag så ska jag , Bejjby , Annso & D-son ha middag & filmkväll , det ska bli väldigt trevligt=)....
Så då ska vi va hos mig o bejjby. Då blir det Middag - Efterätt - Alkohol - Godis  - Film=)
Hoppas verkligen på en trevlig kväll=)....
Nej nu känner jag att ja börjar bli lite kaffesugen så ska sätta på kaffe nu.....

Skriver nog sen....

Puss på er alla=)

Andreas Jag Älskar Dig Över Allt Annat<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback