Mitt liv börjar bli ok

Först vill jag bara säga en sak



30/1-08
Ett datum jag aldrig kommer glömma 


 Älskar dig så himla mycket
Finner inga ord för det. Jag kommer göra allting för att det ska vara du och jag.! Du gör min vardag så betydligt mycket lättare. Att bara få veta att du är min gör mig så glad. Jag älskar dig verkligen Andreas. Och jag hoppas du tror på min kärlek. Du är mitt allt älskling.. Du och jag för alltid baby



Har mått jävligt illla ett tag nu=( E trött på skiten
Varit uppe flera gånger inatt & spytt... Vet inte va de e jag är pigg för överigt... Fattar inte va fan de e med min kropp...
Ja dricker flera liter vatten om dan.....fattar ingenting asså...Mår illa gör ja hela tiden.. Ja ja kanske e någon influensa på gång eller något...Men varför så pigg för övrigt:S jajaj får la se om de går över...

Sen en sak till en rolig sak=)

Jag har nog fan gått ner i vikt=) Äntligen =)



Känns helt jävla underbart=)

Dessutom e de vår o solen tottar fram de kan inte bli bättre=)=)=)=)=)

Så hamna djurgården i final med hv ännu bättre..

Känns som att mitt liv börjar bli bättre nu=)

Nu ska jag ner o äta kanske skriver sen

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback