Nu har de gått 5 dagar

Nu har det gått 5 dagar sen min katt försvann:( 
Jag klaarar inte av att min lilla kille e borta:( han brukar aldrig va borta såhär länge:( saknar honom grymt mycket men jag vet att de finnsw utlänningar som är/har varit elaka mot honom... Kastar sten , klipper av morrhår jagar med pinnan :@ FAN TA... DOM:@ om min katt är skadad de kommer stå dom dyrt.... JÄVLA DJURPLÅGARE SÄGER JAG BARA....
Får jag veta vem det är då jävla säger jag bara de kommer inte bli lätt för den/dom personerna då...

Plus att min lilla kille har hjärt och leverfel så jag är jätteorolig för honom...

Kan bara hoppas på att jag hittar honom eller att han kommer hem...

Mammas kille snälla kom hem igen ja gråter av saknad efter dig.....

Jag älskar dig mattes kille<3<3



Kommentarer
Postat av: Alexandra

har han inte kommit hem ännu? :(

Usch hoppas bara inte att någon plågar honom :(

jo men vi skiter i vad dom skriver... vi vet att vi kommer bli dom bästa föräldrarna för vårat gemensamma barn... Sen kan folk forsätta skriva skit. Dom kommer ingen vart med det...

2009-09-25 @ 16:10:54
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback