Kom direkt till mig

Du kan kalla mig tjockis , fetto , dumhuvud , apa , cp och allt det där men det visar bara att du inte har någon självrespekt. Jag respekterar folk i huset , jag går inte runt o snackar o gör ja de så tar jag de med dom... Jag slipper ta emot klagomål och sådana grejjer , jag sköter både mitt hem och mina djur och mig själv ja trivs med livet nu som det är...

Jag har gjort mycket dumt i mitt liv o jag ångrar det som fan , men jag tar även konsikvenserna för det...

Jag har gjort mina misstag och jag har också fått känna hur de känns men jag gör bara de jag tycker är rätt.... Och just nu så tycker jag förbannat illa om folk som förstör för andra......

Jag har kompisar som bryr sig om mig o respekterar mig för den jag är...

Jag får höra saker om att folk i det här huset har/snackar skit om mig , men tycker dom att det är så kul så får dom väl göra de....

De finns inte många här som jag litar på det finns 2 max 3 personer i de här jävla huset som  jag litar på.....

Och va e de för fel på folk som håller på o river ner lappar o slänger som jag och en till har skrivit så jävla töntigt ni som inte har nycklar ni får väl för fan ta o skaffa det då.... Vi vill inte ha massa jävla obehöriga personer här som snor grejjer om nätterna vi e så jävla trötta på det nu.....

Är det så jävla svårt att fatta att alla dörrjävlar ska va LÅSTA....... vad är det folk inte fattar.....

Men som sagt kom till mig direkt om ni vill något.... va lite mogna o visa respekt för FAN vissa av oss här försöker göra de trivsamt för alla i huset medans andra inte visar någon respekt alls...

Va inte så jävla LATA hjälp till istället o gör de som står på lapparna så blire trivsamt för alla...

ETT TIPS VISA RESPEKT FÖR FAN

HAVE A NICE DAY=)




GUSTAFSSON PÅ G=)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Taack så jätte mycket :)

2009-09-02 @ 21:52:33
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback