åhhhhhhh jag pallar inte

Jag vet inte vart jag ska börja... Men ja kan säga såhär ja har börjat komma in i jobbiga perioder igen...E så trött på att få göra allting själv , ja menar varför kan inte folk låta mig o Andreas leva vårt liv istället för o tala om för honom vad han ska göra...Bara för att de finns folk som spelar Shaiya typ nästan dygnet runt så ska de inte innebära att Andreas ska göra de... Ja menar folk säger åt mig att ja ska låta han spela men vi är faktiskt 2 som bor i den här jävla lägenheten..De e inte meningen att ja ska behöva bli uppstressad o yr för att ja ska behöva göra allt själv , Asså ja börjar tröttna på de här , ja palalr inte allting känns meningslöst , ni har ingen självrespekt ni fattar ingenting ni fattar inte att bara vil försöka rädda de här jävla förhållandet men de e fan meningslöst.. Jag vill bara bort från allting ja orkar snart inte mer...
Att folk kan leva sig in i ett jävla spel som om de skulle va verklighet ja tycker de e så töntigt.......
Blir det snart inte bättre inom kort tid så lär ni se mig antingen som singel eller särbo för ja orkar verkligen inte ha det såhär... De känns som om jag är någon jävla städhjälp åt andreas ja skiter snart i allt..............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback