Orkar inte



Ska de här aldrig ta slut. De va längesen ja mådde såhär nu. Jag vet inte vad ja ska göra. Jag vill bara gråta. Sen börjar jag tvivla på saker o ting. Ja vet inte va de e men jag kan inte släppa de. Jag vet inte varför. Det är bara så jobbigt att gå runt o tänka o aldrig få svar på de man vill veta , ja går bara runt o tänker på de inom mig. Men jag vet inte va fan de handlar om , jag är inte den där glada personen längre... De finns mycket saker ja ångrar i livet. Men ja vet oxå att jag har gjort väldigt mycket fel. Ibland önskar jag att jag var på någon annan plats.Nu vet jag hur de känns att inte lita på någon o ja vet även hur de känns o bli sårad , e så ledsen för alla människor ja har sårat. jag önskar att man kunde göra allt de där ogjort.

De enda ja vill e att va glad , men de går ju inte......................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback