JENNIE
















Namn:Jennie

Efternamn:Gustafsson

Smeknamn: Roosa , Älskling

Född:1986

Stjärntecken:Lejon

Ålder:23

Datum:18 / 10 - 2009

Längd:170

Bor:Motala

Bästa vän:Totte

Studenten: 14 Juni - 2007

Skola: Platengymnasiet & Vätternskolan

Dricker:Vatten , cola , cider , vin , öl , sprit ,  fanta , jos=)

Röker:Ja men försöker sluta

Civilstatus:Sambo

Intressen:Pojkvännen,polare,festa m.m

Kär:Aaaa i pojken min

Mobi:Sony Eriksson

Ringsignal:Basshunter - All i ever wanted

Djur:Katter

Älskar:Andreas

Hatar:Mobbing,krig m.m

Msn:[email protected]

VAd skulle du ta me tilll en öde ö:Mobil , laptop , Andreas<3

Idol:Vet i fan

Saknar:Min älskade mormor<3<3<3<3

Bästa bilen:Volvo 850

Bästa låt:Finns många

Bästa film:Finns många

Sämsta film:Dag & Natt

Käraste ägodel:Andreas,kameran,mobilen

Övrigt:

Jag älskar min familj mer en något annat i världen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback