DRA ÅT HELVETE

Du/ni kan hota mig hur mycket ni vill , ni kommer ingen vart med de iallafall. Jag är inte rädd för dig/er...Du säger att jag är efterbliven och CP ja kanke inte är som ni/du men jag har iallafall ett vettigt liv. Jag ljuger inte , ja smyger inte med saker , jag skaffar inte ny msn för att kunna snacka med andra i smyg...
Jag har ett jävla underbart liv ska du/ni veta.. Och väljer du/ni att skicka folk på mig , fine gör det men hoppas du/ni vet att jag har många som står bakom mig också. Så det här kommer du/ni inte speciellt långt med. Du/ni säger att jag är ful , har du/ni kollat er själva i spegeln någon gång? Jag går inte emot jag har självrespekt , de e något ni/du borde ta o skaffa er o de är ganska snabbt annars kommer ni/du inte långt här i livet...
Jag är inte världens snyggaste/sötaste men jag har iallafall kompisar/familj/sambo som älskar mig för den jag är. Och sen att mitt liv har varit ett helvete det är mitt problem inte erat/ditt problem....
Gör mig en tjänst tänk efter om ni/du verkligen gjort rätt , för om de är så att någon står utanför min dörr o gör mig illa en vacker dag så har du/ni polisen på er inom kort det kan jag låva... För hot kommer inte du/ni långt med...

Ett tips skaffa er ett liv

och låt mig va bara , de blir nog bäst så....

För dig/er vill jag aldrig mer se.

Du har bett mig om hjälp , jag har hjälpt dig och får skit tillbaka..
Nej sånt tar inte jag.....

ha ett jävla bra liv.....


Ni Andra Ha En Bra Kväll

Puss På Er<3


Kommentarer
Postat av: Andreas

Kära kusin, jag är glad att du står på dig! Kanske kunde du använda en mindre aggressiv ton, det brukar vara bättre i längden, men det är i alla fall kanonbra att du vet om ditt eget värde!



Kram,

Andreas

2009-10-16 @ 20:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback