Glad idag

Hej hopp=)

Idag är ja faktiskt glad , de e prick en månad kvar till julafton o de kommer bli helt jävla underbart. Älskar julen jättemycket framför allt för att få fira den ihop med familjen o den man älskar o självklart sina vänner...
Ja tror vi kommer få en mysig jul...
Men de kommer bli jobbigt med för det här är 2:a julen vi firar utan mormor o de e så tomt , de va alltid hon som fixade allting på julen , maten , granen , firandet osv.... Så de känns väldigt tungt o jobbigt....
Men i år kommer de med bli underbart , julen kommer firas med Älskling , Totte , Brorsan , Totte o Tess...
Så de kommer nog bli bra endå de tror ja....

Två dagar efter julafton ska ja åka till Borghamn då kommer väl antagligen min kusin o hämtar mig...
Ska be henne att vi stannar till vid Affe och Mormors grav så ja kan lägga en blomma där...

Lite jobbigt att fira utan dom som stod en så nära...

Men ni ska veta att vi älskar er o tänker på er hela tiden...

Affe , Mormor , Farmor & Farfar Jag ÄLSKAR er<3

Idag annars har ja inte gjort så mycket slängt in lite tvätt i maskin , varit o handlat...
Usch ja e så trött , men måste va uppe till 7 imorgon bitt ska möta en tjej utanför porten hon kommer med min parfym som ja har beställt då...Och går ja o lägger mig så kommer ja aldrig upp så de e bättre o hålla sig vaken kanske lägger mig o vilar en stund sen....

Ska snart gå ner o kolla om maskin e klar....Men de tror  ja att den är....

Usch ser defenetiv inte fram emot den 1 December ska till barnmorskan då o ta något jävla cellprov usch ser inte ffram emot de.....
Men bäst o göra de ... Dom kollar ju så man inte har canser o de e ju ingen hööjdare om man skulle ha de...
Men en kompis ska följa med som stöd=)

Sen kom ja o tänka på en annan sak jag och en kompis har kommit varann extremt nära dom senaste månaderna =) De e helt underbart hon är så snäll , hon lyssnar och hon ställer verkligen upp när man behöver hjälp=)....Tack för att du finns Annso=)....

Nej nu ska ja ta o kolla tvätten , men ska nog röka först

Skriver sen

Kram på er alla=)

Älskar dig Sötnos<3


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Längtar med som fan te julen!

2009-11-25 @ 18:14:25
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback