Älskar livet

Hej hej!

Idag sov ja länge vaknade 18.00 idag...
Så ja e lite seg men menm... så ja gick å köpte cigg , sen gick ja upp till totte o tog min medecin....

En sak ja har faktiskt Totte att tacka för att jag mår så här underbart bra... och nu undrar ni säkert varför? Jo det är han som har tjatat på mig att jag ska börja med medecin o hade inte han varit med mig upp till psyk så vet ja inte vad jag hade gjort. Och tack Totte för att du har funnits för mig o Andreas , de e verkligen tack vare dig som livet e helt jävla underbart
Så Totte de e tack vare dig ja mår så bra=) Tack för all hjälp min lilla hallonbåt<3...



idag vet ja inte vad som händer blir väl o ta de lungt tror jag......
Ska tvätta lite ner i maskin med...
Annars blir att ta de lungt o glo på film...
Nej nu ska ja gå in till totte o andreas o se vad dom gör....
Skriver sen....

Andreas min ängel ja älskar dig över allt annat....





Ha de braa folket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback