Vad vill ni mig?

Okej ni får gärna kommentera mig om ni vill , ja menar om ni inte har nåt bättre för er en att sitta och kommentera folk , men varför skriva anonymt varför inte bara komma till mig direkt o säga vad ni tycker , ja menar har ni inget annat för er en att sitta o kommentera folk.. Hur jävla moget är det...Men de e klart de e inte lätt för folk som bara kan ett ord ett litet tips skaffa er ett lexikon istället för o sitta o säga ett enda ord....
Ja kan bara säga att ja trivs med mitt liv så för i helvete låt mig göra de.....
Jag har kompisar , familj oen en sambo som älskar mig för den jag är.. jag behöver inte lyssna på er.....

SKAFFA ER ETT NORMATL LIV...

JAG MÅR IALLAFALL BRA...





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback