En del av mitt liv

Hmm jag vet inte vart jag ska börja den här meningen men det får bli såhär..
Vissa dagar är jätte bra och vissa dagar är inte alls bra...
Kolla bara min uppväxt hur bra uppväxt har jag haft???
jag har levt i misshandel , alkoholmissbruk . Jävla soc har varit inkopplad det har varit flytt hit och dit.
och sen den här jävla mobbingen som har varit från lekis till typ 2:an på gymnasiet.
Ja trodde jag skulle få leva ett normalt liv men tydligen inte när jag började lekis var väl allting  okej men sen kom mobbingen. jag blev riktigt mobbad folk vet inte och förstår inte varför jag ser ut som jag gör men de e på grund av att jag har blivit mobbad som jag ser ut som jag gör.
När jag var liten så började folk mobba mig men då var ja smal , sen vid 3 års ålder fick ja glasögon de va då ja började se lite dårligt eller ja ser utan glasögon men ja fick nått synfel ja vill helst inte prata om det för ja skämms så himla mycket skulle ja få en önskan uppfylld skulle ja göra allt för o göra om mej själv  helt och hållet för ja skämms så himla mycket för mig själv , mitt uttseende och min kropp...
Ja blev mobbad för att ja hade glasögon , jag började tröstäta mina föräldrar verkade inte bry sig om de eller så förstod dom inte.. Så ja åt bsra mer o mer efter de blev ja mobbad som fan , folk tog mej inte för den jag va.
När ja började 3:an på lågstadiet så blev ja slagen och sparkad för att ja inte va lika smal som dom andra typ...
Sen gick det ett tag. Mamma och Pappa skilde sig 1996 , innan de va det ett helvete... jag har blivit misshandlad och sånt skit. När jag gick i 4:an så va de nästan värst för då träffade mamma en ny kille o pappa blev galen.
Jag struntade i allting ja struntade i läxorna , skolan men ja fick ett helvete efter de med..
jag fick sitta uppe sena nätter på grund av att ja struntade i mina läxor...
Sen så slutade mamma umgås med sina kompisar hon höll sig inne hela tiden , hon fick inte gå ut utsn honom hon fick inte svara i telefon varje gång ja kom hem typ hade hon blåmärken överallt dom skyllde på hunden...
Sen fick inte mamma ha någon kontakt med sin mamma eller våra släktingar.
Sen tvingade killen oss att tro på dom här jävla jehovas vittnen , för dom kom hem till oss o skit.
vi va tvugna att be innan maten men ja hade händerna under bordet så inte han skulle se att ja inte vad.
Varje vecka gick vi ut i skogen med hundarna o sen kom vi hem då fick vi gå in på rummen för dom fixade mat o nån jävla tipspromenad så vi fick komma ner 1 och 1.
ibland så tvinga hsn mej o äta sån mat ja inte gillade....
Men en dag åkte han in till sin mamma i motala då sa ja till mamma " flyttar inte han ut så flyttar jag till mormor" och han flytta men ja flyttade endå till  mormor och morfar.
Men en dag när ja kom hem låg mamma i sängen ja trodde allt va som vanligt men de ja inte visste va att hon hade blandat sprit och tabletter. så hon fick åka in till akuten  o soc fick komma å sånt skit.
sen gjorde hon slut med han o vi flyttade in till vadstena , men de vart ju inte bättre ja blev mobbad som fan i 8:an va hemma från skolan i veckor för att jag inte mådde bra. sen fick ja massa kompisar o de... jag gick om 9:an för ja hade så dårliga betyg. sen när vi skulle söka till gymnasiet så sökte ja till barn och fritid o ja kom in emilie o ja skulle hamna i samma klass men när dom hade ropat upp namen så tyckte inte ja de stämde ja fick reda på att ja hade hamnat i någon jävla särklass o de gjorde mej galen ja hatade de eftersom ja kunde mer en dom andra o ja kände mej så jävla världelös med tanke på att även mina föräldrar sa att ja hade nån jävla utväcklingsstörning då blev ja galen o arg för ja har inte nån jävla störning. men ja gick klart , men ja började skolka dom 2 sista åren för  vi började på platen för vätternskolan skulle bli nån låg och mellanstadie skola.
ja trivdes inte i klassen alla va typ emot mej....
ja bodde hos mormor och morfar tills de året ja skulle fylla 20 då fick jag egen lägenhet fick en lägenhet 28 mars - 2006. 1 månad efter träffade ja kille som blev min första pojkvän ja trodde de va rätt kille för mej men de va de inte då... ja söp som en galning när ja fick egen lägenhet , sen 26 augusti - 2006 tog de slut med stoffe, sen december 2006 träffade ja rille o vi fick känslor för varann men han ljög för mej o de så bröt kontakten med han sen 2007 på midsommarafton började ja o rosanna bråka så dagen efter messade ja med kiicka o hon sa att ja skulle komma till motala ja började umgås med henne de va fan de bästa året för då träffade ja både kiicka och min nuvarande pojkvän...Menn nån vecka efter att ja hade träffat kiicka åkte ja hemm till henne o sov där i en vecka:)..
sen samma år dog min mormor och farfar de va jättejobbigt för mej.
när ja hade varit hos kiicka i en vecka så kom ja hem på söndagen pratade ja med min moster tess på nätet så sa hon att ja skulle komma på måndagen och hälsa på de gjorde ja hon och krille kom o mötte mej vid bussen. ja skulle stanna över dan ja stannade i en vecka så då fick ja träffa andreas o totte o dom ja blev intresserad av andreas. nu är vi sambos o har varit i snart ett år.
men min jobbiga tid har tagit stryk påå mej har hunnit va med i en bilolycka o min mormor har gott bort ibland orkar ja ine men har haft så underbara vänner som har ställt upp på mej...¨

Tack alla ni som har funnits för mig under min jobbiga tid kommer aldrig glömma det...


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Tack så mycket för din fina kommentar.

Ja han var fin min lilla ängel :)



Du förtjänar en kram som jag ser i ditt inlägg :(

Barn kan vara så råa mot varandra och såra för saker som egentligen inte skall spela någon roll.

Ledsen för hur din uppväxt har sett ut, men hoppas att du kanske har någon att prata med typ kurator där du kan bearbeta allt ifrån uppväxten och samtidigt bli en stark människa i dig själv.

Kramar om

2009-05-06 @ 02:59:15
URL: http://middemadde.blogg.se/
Postat av: Anna

gumman<3 börja gråta när jag läste det här....

2009-05-07 @ 09:41:15
URL: http://balthasargizmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback