Tidig morgon

Hej hej det vart tidig morgin idag med , jag fattar inte att ja inte kan sova så läne......
De e deprimerande. Ja ja ja vaknade av att ja fick ett sms av Carro i lkpg.
Sen gick ja på toan o sen gick ja o rökte jag funderade på om ja skulle duscha men dom har typ stängt av vattnet så de va ju mindre roligt , men bra de för då hinner ja skriva ett litet blogg inläggg. nu väntar jag bara på att klockfan ska bli 10.30 så ja kan se på Våra bästa år.
Väldigt bra serie det där....De är tack vare Emilie som ja började kolla på de för när ja  va mycket hos dom så kollade hon på de s¨d¨vart de att ja kollade med sen blev de att ja började följa de=). Vad händer annars idag då? Ja Kiicka kanske kommer en sväng sen för Christer ska ju jobba idag. ja ska kolla med Kiicka om vi inte kan gå upp till kyrkogården ikväll och tända ljus för min Mormor , Farmor , Farfar och Kiickas Farfar. Dom ligger inte begravda här men dom har en minneslund där alla kan gå o lägga blommor och ljus. När ja Christer Och kiicka va där så kollade vi på barngravarna , dom va fina men de va så hemskt att se. men tycker de är bra att dom har barngravar sådär. Nehe nu ak ja väl gå  o se om vattnet har kommit tillbaka... Isåfall skriver jag när jag har duschat......Heeerrrrå så länge=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback