Min morgon

Godmorgon mina kära blogg läsare....
Ja imorse vart ja väckt vid halv 9 av att de ringde på dörren , ja tänkte ja skkiter i att öppna för de e säkert någon i huset men de fortsatte att ringa på dörren så då gick jag upp och öppnade då va de min kära bror som stod där utanför. ja frågade vad han gjorde här så tidigt men ja kom på de efteråt vad han skulle göra i Motala.
Så gick vi in i köket o satte oss o prata lite för ja skulle endå röka....
Jag åt lite frukost så pratade vi om liseberg o de. men Jonaz sa varför ska du till Liseberg du åker ju inga karuseller endå.
Men ja åker faktiskt några colorado , flumride , lisebergsbanan , juke box , virvelvinden , skeppet , parisehjulet.
Anledningen till att ja inte åker vissa e för att ja e höjdrädd och blir lätt yr om man åker upp o ner...
men skit i de nu , när ja hade ätit gick vi in till datorn för jonaz skulle visa mig något på datorn , så kollade jag busstider åt han...Sen blev klockan halv 10  o jonaz va tvungen att gå.....
ja tänkte att de e lika bra ja går upp ja skka ju endå se på våra bästa år halv 11.. så ja gick o duschade när ja va klar så satte ja på en maskin tvätt , sen gick ja o rökte.. så nu väntar ja på att våra bästa år ska börja.....
skriver senare sen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback