Läs det här!

Nu sitter jag här med kiicka igen hon och christer va iväg en sväng förut så då passade jag på att diska efet maten, plocka lite osv. Hoppas även på att vädret ska bli bättre så vi kan GÅ UT OCH GÅ senare ikväll sen.
Ni som kommenterar elaka saker på bilddagboken här ser ni ja går ut och går ja försöker e så jävla less på era kommentarer.....Jag försöker men de e inte lätt....
Jag menar ja vågar knappt gå utanför dörren och min sambo undrar om jag sköms för honom..


" Nej älskling ja skäms verkligen inte för dig vill bara inte att du blir sårad när du hör dom taskiga kommentarerna "

är inte jag värd att leva som alla andra?


 Kiicka , Älskling , Christer Jag Älskar Er<3
men ja ska börja nu.... Men har lagt ut några av kommentarerna ni får gärna läsa o kommentera om jag verkligen e värd det......
Nu ska ja gå ut i köket o fixa mej en kopp te och röka lite...... skriver senare sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback