FREDAG FÖRMIDDAG<3

Usch vad trött jag e jag gick upp halv 9 imorse , gick upp o duschade tog på mej kläder o de.....
Sen så satte jag mej ner o rökte , bäddade sängen. Sen gick ja till bussen ville väcka andreas men de va lite jobbigt eftersom vi bråkade igår.....så ja gick bara....
Jag hoppas inte han blev arg för de....Så nu sitter jag här hos kiicka o vi har kollat på våra bästa år....ja e jättetrött så blir nog att lägga mej i soffan och kolla på en film eller något....
Jag har skrivit till andreas på msn så jag hoppas att han svarar...ska kolla lite andra sidor me innan ja kollar på film.....
Nu  är det bara 1 dag kvar tills vi åker till Liseberg också=)=)=)=) längtar som faaaaaaaaaaaaan....
Nej ska kolla film nu skriver sen...

Andreas jag älskar dig glöm aldrig det bääjby<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback