FÖÖÖRLÅÅÅT

Jag förstår att du börjar tröttna på mig.. Jag har inte varit mig själv på ett bra tag o de blev inte bättre efter de där du vet....Ja e så förvirrad just nu vet inte vart ja ska ta vägen  , men jag låvar dig ja ska försöka skärpa mig men ja e bara inte lika van som du e....Vad ja pratar om behöver ja inte skriva ut här för den här personen som det här e till vet nog vem det är..... Men ja kan låva dig ja ska verkligen försöka skärpa mig men har varit så låg sista tiden jag jag har ingen förklaring till varför men det har bra blivit så.....

Men en sak e säker jag vill inte förlora dig gumman jag älskar dig massor....
Hoppas du inte e för besviken gumman...
Vill inte förlora dig

Kommentarer
Postat av: kiicka

Nej gumman det är inte till dig och andreas.!

Utan till Totto o dom. Jag är så himla trött på att folk ska utnyttja oss pga vi har bil och christer körkort. Jag blir så ledsen på det.

Älskar dig snutt Puss

2009-05-31 @ 00:19:16
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback