Bakis idag

Hopp fy fan idag e jag bakis jobbigt som fan.
Vi drack ju igår....
vi va hemma hos kiicka o dom först o lyssnade på musik o körde ölspelet..
sen åkte vi till linköping o hämtade mattias o så åkte vi till max och åt sen åkte vi ett par varv i linköping sen åkte vi hem ja somnade direkt när ja kom hem...
så imorse vaknade jag halv 8 och älsk vaknade typ då också...
ja va as dårlig imorse sen vid kvart i 10 gick ja o andreas ut en liten sväng sen så gick ja in för våra bästa år började sen så ringde ja kiicka för hon skickade ett sms..
så hon kom hit för christer skulle jobba...
men nu har ja duschat o de så känner mj lite piggare men e jävligt trött fortfafrande...
Kiicka tack för en underbar dag igår:)<3

nu ska ja skriva klart sen ska ja diska....

Andreas Sönnerstad :

Jag älskar dig över allt annat du e det finaste jag har... , kan inte leva utan dig bääjby...
Du är det absolut bästa som har hänt mig. Skulle inte kunna leva ett liv utan dig...
När du inte är i min närhet är jag så tom. Du är min andra hälft..
Jag älskar dig över allt annat på jorden hjärtat



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback