30 JANUARI - 2008

 Ett datum jag aldrig kommer glömma.
 Älskar dig så himla mycket så jag finner inga ord för det.
Jag kommer göra allting för att det ska vara du och jag.!
 Du gör min vardag så betydligt mycket lättare.
Att bara få veta att du är min gör mig så glad.
 Jag älskar dig verkligen Andreas.
Och jag hoppas du tror på min kärlek.
Du är mitt allt älskling..
 Du och jag för alltid baby    
                                                                                
                                                                                           

                                                     
    KÄRLEK  30-01-08

JENNIE <3  ANDREAS

Kommentarer
Postat av: Kicka

Öh, har väl inte sagt ngt om de nu eller?

2009-05-15 @ 18:11:31
URL: http://svullobejb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback