Hmm va fan ska man säga

asså hur fan funkar folk igentligen??? Jag menar när man anklagas för saker utan att ta reda på fakta först då e de något allvarligt fel på personerna... och dessutom när dom lyckas få med massa andra på sin sida....de e fan illa..jag menar ni tror att jag e avundsjuk på er för att ni har barn... plus att ni säger att jag inte kan få egna barn.. för de första vill ja ha barn så skaffar la för fan jag egna o sen så kan jag visst få barn...jag menar va fan skulle inte ja kunna få barn för???? för de första så vill ja se till att jag har ekonomi till o skaffa barn för de e första prioriet man ska tänka på att man ska ha råd för barn e inte gratis o sen ska man se till att man har tid.... man skaffar bara inte barn flr att de e kul eller gulligt utan man ska ägna mycket tid åt dom ocks å och så ska man ha tid och råd...
plus att man ska må bra själv i psyket också...ja menar va fan skulle ja rnga soc för när ja själv hatar dom???? jag har inte haft kontakt med dom sen ja va mellan 11 - 13 år...Jag hoppas att folk e så smarta så dom lyssnar på flera veritioner en bara en.... plus att ja skulle aldrig ringa soc o anmäla några kompisar o speciellt inte en barndoms vän...för ni fattar inte hur mkt de här sårar....
Men jag vet att ja har personer runt omkring mej som stöttar mig i det här....
Men men ja pallar inte o diskutera för ja vet själv vad ja har gjort o inte gjort o ja har inte ringt till jävla soc....

Nej nu ska ja kolla klart på big brother sen ska ja diska....

skriver nog imorgon igen....

kiicka jag är glad att du finns... du betyder så mkt för mej....

Andreas du e mitt aallllt jag älskar dig över allt annat

Kommentarer
Postat av: kiicka

Älskar dig pullan glöm inte de <3

2009-04-02 @ 09:51:03
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback