Regnat lite ikväll=)

Hej hej nu har vi grillat så jag har diskat pp de o så.. nu har de äntligen kommit lite regn gud så sköönt de behövs verkligen med tanke på hur varmt det är på nätternaa.. usch usch så nu sitter ja uppe hos tess och andreas e där nere med christian...
Hoppas  verkligen att de blir lite svalare inatt...
Hopp snart blire att åka in till vadstena med nån dag ja o camilla ska åka med morfar när han kör folk på sin båt... dom kör turer mellan hjo och hästholmen så camilla o ja ska gå av i hjo o kolla lite i affärer... de ska bli roligt då kommer ja ta med kameran så de blir lite bilder därifrån... så hoppas hon hör av sig snart...
men ska snart gå hem igen ska koppla in hemtelefon i hallen o de...
sen blire väl att ta de lite lugnt o så...
har hållt på o tvättat o plockat hela dagen...
så skönt att få de gjort...
imorgon vet ja inte vad som händer.... ska ringa vadstena färg iallafall....
Ne nu ska ja ta mig en cigg sen ska ja gå ner o fixA lite o se vad grabbarna har för sig...

Skriver kanske sen=)

Andreas du e mitt allt jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback