Mormor<3




Mormor<3
Idag är det 2 årsen du försvann ifrån oss...
Jag saknar dig så himla mycket så det går inte att beskriva med ord...
Förlåt för allt dumt jag har gjort....
Vill att ud kommer tillbaka.
Du betyder så mkt för mig du kommer alltid att ha den största platsen i mitt hjärta...
Det e helt ofattbart att du försvann du har inte ens hunnit fylla 60...
Det är ingen ålder att försvinna ifrån..
Jag kommer alltid att älska dig mormor...
Även fast du inte finns här på jorden så finns du långt inne i mitt hjärta mitt hjärta slår för dig...
Du var min finaste ögonsten du var mitt allt..
Jag tänker på dig ...
Varje kväll kollar jag upp mot himlen och hoppas att du ser mig..
Jag önskar att man kunde vrida tillbaka tiden så du fick komma tillbaka till mig...
Ja kan kolla på kortet på dig som ja har ramat in och ställt på tv:n och börja gråta för att jag saknar dig så...
Jag har verkligen tagit det så hårt för att du har försvunnit ur mitt liv..
Men även om du inte finns här så finns du i min själ du tillhör min själ du tillhörhela mig...
Du e så saknad av:Barn,Barnbarn,Syskon och Vänner<3....
Jag ska försöka komma till din grav så snart som möjligt.....
Jag behöver dig mormor.....
Men jag vet att du finns här hos mej o vakar över mig så inget ont kommer och hända....
Du e mitt allt Mormor<3 Glöm aldrig det<3

VILA I FRID....

JAG ÄLSKAR IG MORMOR MED HELA MITT HJÄRTA<3<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: kiicka

Det hoppas jag med gumman <3

bättre vi pratar med varandra om något är fel i forsättningen. Puss

2009-06-11 @ 23:08:42
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback