Min ängel<3

Jag älskar dig över allt annat du är det absolut bästa som har hänt mig jag vet inte vad ja skulle ta mig till utan dig , de e du som får mig att le , de e du som får mig att må bra , det e du som får mitt hjärta att slå... <Utan dig skulle ja aldrig kunna leva.. Jag vet att vi har våra bråk o tjafs men tillsammans klarar vi det här... Vi har snart varit tillsammans i 1 år och 5 månader och längre ska det bli.. Vi har en framtid det vet jag nu... och ingen ska någonsin får komma och förstöra mellan dig och mig...Jag älskar dig min ängel




Kommentarer
Postat av: alex

Calista är Martinas dotter, ditt kusinbarn!

2009-06-28 @ 21:48:22
URL: http://www.alexandra-lindgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback