JÄVLA SKATOR

godmorgon mina läsare...Idag mår ja lite bättre.. men har ont i huvudet och har en jävla hosta...
jag vaknade halv 9 imorse så ja gick ut till köket o rökte , så släptte ja ut mysan men de va ju inte så smart hon blev jagad av skatjävlarna....så jag gick in i vardagsrummet för att kolla så hon låg aäkert tills ja kom ut o skulle ta in henne... så ja tänkte ja öppnar balkongdörrn så kanske hon kom in där men då kom misselina i full fart istället... hpn blev också jagad av en skata men hade ja inte stänkt balkongdörren hade den följt med in...
så ja tog på mig kläder och gick ut och hämtade mysan.....
sen tänkte ja lägga mig igen men t'nkte de e onödigt bättre o lägga sig tidigt ikväll  istället för vi har tvättstugan imoorgon så då kan ja gå upp tidigt  och  ta tvätten iställlet....
Så jag gick upp till tess istället o kolla vad hon gjorde... så nu sitter ja här å lånar kennets dator för att skriva ett litet blogginlägg och tess sitter och spelar shaiya....
men idag får nog inte katterna gå ut om de e aggresiva skator här... men ja tror att dom har ungar på taket o att de e därför dom blir arga......
men nu ska ja ta mej en cigg......
skriver kanske sen en sväng igen ha de bra så länge


ANDREAS SÖNNERSTAD JAG ÄLSKAR DIG<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback