Fyyy fan för dig


Först vill jag börja med att säga att våra såklallade inneboende har jag slängt ut idag för att jag började tröttna på grund av att den ena bara gnällde hela jävla tiden. Alltså kan ni tänka er att ha en lägenhet med så kallade vänner eller dena ena som bara gnäller över hur ni sköter erat hemm och djur och allting... Alltså man kunde knappt röra sig förrens man fick skit för de. Ni som läser hennes blogg ni kanske bara tänker vad hon skriver men hon skriver aldrig felen vad hon själv gör  , och vissa saker som hon har skrivit e privata det ska hon inte ens skriva ut...
Och vi skötte våran lägenhet enda tills hon kom och började bestämma vi fick inte ens gå in i vårat datarum ne för där skulle ju dom va hela tien man va tvungen att knacka känns lite fel att göra de i sin egna lägenhet. Och visst Mysan e sjuk men ni kunde köra med henne fram och tillbaka hela tiden , o sen när ni säger attt hon inte rivdes här bullshit de gjorde hon visst de...Och vadå att Andreas har de bättre utan mig han kommer aldrig lämna mig han skiter i vad folk säger... Du ska fullständigt skita i vad vi gör Andreas bytte i kattlådan innan ni kom hit men sen började du bestämma o ta över....Ni sa inte ens tack för att ni fick bo här....
Du snackade ju skit om folk i huset ja sa saker ja med men du snackade ju en jävla massa skit...Så undra vem de e som ljuger o håller på...
Jag älskar mina djur dom får mat dom får vatten dom får va ute o springa de byts i kattlådan du har inget att klaga på.....Och alla städar på olika sätt ja kunde inte städa när ni va här för du bara klagade hela jävla tiden...
Dessutom snackar du skit mig när ni bodde här gjorde du de e de snällt då av en så kallade vän o du säger massa saker om din pojkvän att han e så svartsjuk o att de e synd om jocke för att han ger honom skit o att han e en jävla fitta o allt möjligt...

Och de sista du skrev i messet att ja inte vågar stå för att ja har ringt soc visst ja kan stå för de men ja vet hur >Tommy funkar du har ju själv sagt att dom inte ska ha barn.....

Och nu till folket...

Jag har ringt till Soc för ja tyckte så synd om ett barn som två föredetta kompisar till mig har.
Ja tyckte de va synd om honom på grund av att föräldrarna bråkade så mycket och att pappa skrek på barnet när han grät och sånna saker....
Ja frågade soc vad man kunde göra eftersom ja tyckte synd om honom ja sa även att när dom var gulliga mot honom så va dom verkligen det......
E det fel att ringa soc när man ser att ett barn kanske inte mår bra....????
Men ja kan säga att ja mår lite dårligt av de med eftersom ja saknar dom väldigt mycket ja tyckte bara synd om barnet........

Och du kan ringa till så många djur och hälsa som du vill dom kommer endå inte ha något att anmärka på...
Att ens skriva ut privata saker du vet vad ja menar e så jävla fittit...
Men det är dina bekymmer....
D end du vill de e att förstöra mitt liv...
Och om i huset tycker inte illa om mig dom tycker att ja kan va jobbig ibland....
Men de va som dom sa de kan alla vara...

Nu har ni hört lite från min sida.........

Kommentarer
Postat av: kiicka

Vill jag krossa dig så gör jag det.

men du vet jag är vuxen jag behöver inte krossa någon.. Du ljuger ju så mycket för dig själv.

För ett bra tagsen så skrev du ju i dina inlägg hur besviken och allting du var för att dom sa att det var du. ändå så blånekade du på din blogg.



Nej jag gnällde aldrig så sett. Det jag vart tjurig över är att ni är två vuxna människor som bor ihop. Men ni klarar inte av en bostad.. jag fick städa efter er. Jag fick till och med ta eran jävla tvätt ibland. Och din sambo han slängde sina jävla kalsonger här och där. Hur trevligt är det?

Han som runkar om nätterna? Det är inte så himla trevligt faktiskt. Öh vadå inte gå in i erat data rum? Är du duum i huvudet eller? det var ju för fan ni som knackade. Du är tamefan störd alltså!



Och till en helt annan sak nu då!

jag står för att jag är svartsjuk. Och christer har sagt att han ska bli lika dan emot mig så jag ska få se om det är roligt.. mm och jag står för att jag tycker det är tragiskt att christer blandar in jocke. för jocke har inget med vissa saker att göra. Men jag vet varför christer säger det. Och det har du inte ett suck om. Och du behöver därimot inte veta det heller..



Jag är så himla tacksam över att få komma bort ifrån dig så du anar inte. Ne vad finns det att säga tack för egentligen? inte ett jävla skit.

Trodde det skulle vara skönt att bo hos er. Men så var det ju inte. Man fick ta hand om två extra människor. och det var inte så det skulle bli.



2009-06-29 @ 07:55:05
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Annika

Kommentar ifrån Annika:



Mysan har nu varit hos mig i flertals dagar.

trots att hon inte tycker om hundar går hon runt här i lägenheten så hon har bott här i hela sitt liv. Inte gjort ansatsen till att rymma. Inte förssökt öppna än enda dörr. Nu går det så långt att hon ligger i samma rum och sover med hundarna.

Skötseln av era djur är en katastrof . En såkallad djurvänn sköter om sina djur och ser till sina djurs hälsa först. Även deras matkonto ska gå före sitt egna. I min värld så sköter man inte om djur på detta sett. Inte äns ming. Inte äns att ha koll på ming ändå så får hon springa ut och in trots att ni vet om att hon ska ha kattungar. Den såkallade vänskapen är nånting man värdesätter väldigt högt.

När jag var nere hos er för att titta över skräcks sår vilket är mycket troligt att ni inte åtgärdat än. har nu katten såna sår så finns vetrinär även till för honom. Men det kanske inte är något ni värdesätter. Behöver du kommentera detta inlägg så får du gärna ringa mig. Jag svarar mer än gärna.

// Annika.

2009-06-29 @ 09:43:42
Postat av: Anna

jag säger detsamma? varför blånekar du först att du inte har ringt soc för?

har skräck ett sår o ni inte har åtgärdat det, o ni åker till vetrinären så kan dom anmäla, jag vet för jag har praktiserat på vetrinärstation över ett år.

o då blir ni av med alla era katter! kanske lika bra det?

jag håller med annika, katternas matkonto ska gå före ens eget. mina hundar får special mat för över 700 kr säcken, det finns mat o köpa för 100 kr, men jag vill ge dom det bästa, så blir jag utan mat, så får jag ta den smällen, dom går före mig iaf. era katter vill ju rymma hela tiden, då kan dom ju inte trivas el hur ?

ni har för många katter på för liten yta, gå in på jordbruksverkets hemsida o läs hur många katter man får ha på hur många kvadrat!

o ska katten ha kattungar, då måste hon ju få extra omskötsel o EGEN plats o vara på utan dom andra katterna.

o varför tror du inte din pojkvän kan lämna dig för? ni bråkar ju hela tiden?

2009-06-29 @ 10:26:00
Postat av: KickaAxelsson

MEH SUG FÖR HELVET..

Trivs ni med att KLANKA ner på en människa sådant?

Och du ANNIKA ska inte du vara vuxen,är de roligt att sitta läsa massa jävla töntiga inlägg och kommentera.. Om nu Jennie ska ringa dej om hon har ngt att säga så vafan ringer inte du henne själv för ist för att kommentera detta så en jävla tönt!

Helvets jävla sjuka människor!

Upplev saken ist för att lyssna på andra!

Både såkallat KIIIIIIICKA och JENNIE borde växa upp och sluta klanka ner på varandra på sina blogga som två jävla töntar..

Fyfan!

2009-07-02 @ 20:00:29
URL: http://kickhoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback