BLIR FÖRBANNAD SNART

Har kännt mig väldigt hängigidag=( Tror att jag håller på att bli sjuk...
Inte så jävla kul fryser som fan...
Så tror jag att jag har feber också..

Och sen till er som kollar min bilddagbok så finns det en son heter TossaLisa ( Linn Andersson från Ödeshög )
tro inte på de hon skriver....
hon säger att ja vill knulla hennes pojkvän mende vill ja verkligen inte har en underbar pojkvän som jag älskar över allt annat.......

FAN GE UPPP NU


GAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Kommentarer
Postat av: kiicka

Se de possitiva bruden!

Att du vet vad som stämmer och inte stämmer eller hur.! Hon vill bara krossa dig.! Eller hur?

2009-06-02 @ 22:00:07
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback