Veckan som gått

Hej kära blogg läsare förlåt att jag inte har skrivit på länge men har haft fullt upp...
Därför skriver jag lite snabbt om veckan som gått

19 Juli - 2009 Fyller Robin 22 år grattis till dig=)

20 Juli - 2009 Fick jag pengar=)

Skrev även på bilddagboken om hur mycket jag saknade min mormor så här skrev jag...




Mormor snälla kom tillbaka jag saknar dig så jag vet att du är med mig hela tiden jag kan se dig ibland även fast jag vet att du inte är här. Men en dag kommer jag få prata med dig igen , jag saknar dig så. Långt innan du gick bort så sa jag att jag aldrig skulle klara av att du gick bort men så gjorde du det iallafall , de känns så tungt.
Det är synd att du aldrig hann träffa Andreas du hade tyckt jätte bra om honom. Mormor jag älskar dig du kommer alltid att ha den största platsen i mitt hjärta glöm aldrig det<3 Jag älskar dig

21 Juli - 2009 Hade vi tvättstugan hela dagen då passade vi även på att städa...

22 Juli - 2009
De var en riktigt rolig dag för då följde jag med min kusin till hästholmen , hon jobbar på morfars båt så jag följde med dels för att göra henne sällskap och sen för att hälsa på morfar=)
Ska berätta lite om den dagen även lägga ut lite bilder.....
De började med att Anna ringde tjugo över tio på morgonen och frågade om ja skulle med så självklart så ville jag det... Så ja kollade på våra bästa år sen gick jag och duschade sen vid halv 1 ungefär kom Anna och hämtade mig...
Efter de åkte vi till borghamn för anna skulle hem o äta innan hon skulle va i hästholmen igen.. vid halv 4 ungefär åkte vi till hästholmen för båten gick vid 4.. Så träffa ja morfar=) sen skulle vi åka till hjo där gick ida karlsson på så ja snacka lite med henne=)... sen kom vi till hästholmen igen o släppte av och på folk....sen bar det av till omberg o i hästholmen klev de på folk ja kände mina kusiner till exempel.....
sen va vi tillbaka vid 22.00 o då skjutsade anna hem mig tack för skjutsen kusin=)...

Lite bilder från turen trevlig dag=)...

23 Juli - 2009 Hade jag och Totte Beck Maraton igen=) trevligt trevligt
24 Juli - 2009 var de en jobbig dag så på kvällen blev de lite öl för o lugna ner mig...
25 Juli - 2009 Hade vi tvättstugan hela dagen
27 Juli - 2009 Så fick Ming sin kissebäbis=)<3
29 Juli - 2009 Hade vi tvätt o städdag
30 Juli - 2009 Firar jag och Andreas 1 år och 6 månader
Och Andreas bror och hans tjej o dotter kom till oss idag trevligt o träffa er=)...

Resten av helgen vet jag inte vad som händer imorgon fortsätter ja o totte vårat beck maraton pluss att vi har tvättstugan imorgon.....
Sen vet ja faktiskt inte vad som händer sånt som märks....
Nej nu ska jag Kolla runt lite o sen sova...

Men de va veckan som gått...

Sov så gott med er...


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Taack så mkt. Nae jag hoppas inte heller jag kommer få missfall. men den risken är ju väldigt liten ..

2009-08-01 @ 16:37:40
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback