23.35


JENNIE GUSTAFSSON

HÄR=)





Hopp vad händer.....?????Vad har man gjort idag då hmmmm...Inte så speciellt mycket... E ju sjuk:(...
Har feber och hosta o förkyld till på köpet:(.....
Fan jag hatar vintern det är då ja oftast blir förkyld........
Hopp jag vet att ja e värdelös på att skriva blogg men palla skriva varje dag........
Hopp vad ska ja mer skriva om då.....






Jo en sak villl jag säga o de e att DJURGÅRDEN äger<3=)
Så vill ja bara säga att ja tycker de e tråkigt de som hänt.......Och nu menar ja mellan mig och Kiiicka...Men sånt e livet.....Vi kanske aldrig kommer få den kontakten igen men de e oftast så att man glider ifrån varann men det är jävligt tråkigt de tycker jag verkligen......Ja vet inte vad du säger men ja tkr de e tråkigt när sånna här saker uppstår.....






En sak e säker jag kommer ALDRIG lämna min pojke han betyder så mycket för mig. Även fast vi bråkar säger taskiga saker till varann så löser vi det alltid....
Så du behöver inte va orolig Andreas jag älskar dig med hela mitt hjärta......

Du är det bästa jag har älsk<3<3<3<3a<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3........

Hopp vad ska man mer skriva då????????????
Jag börjar jobba den 12 Januari:( SURT SOM FAN...
Men men får väl stå ut bland folket där
USCH

Nähä gott folk nu ska ja gå o röka:P

Puss på er


P.S Kiicka du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta va som en händer<3

Kommentarer
Postat av: Kiicka

nej gumman vi kommer inte glida ifrån varandra.!

Nu har det juh varit att du har varit sjuk.! och sen har inte jag mått så bra.!

men ja älskar dig snuttan.!!

Puss Puss

2009-01-09 @ 19:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback