22.04

Asså va fan har jag gjort folk igentligen?
Varför går folk runt och säger att jag har hotat dom för???
Fattar ingenting....
Det är ju för fan förtal......
Fattar ni vad ni gör med mitt psyke när ni håller på som ni gör??
Fattar ni hur jävla mycket jag går ner mig i psyket när ni håller på som ni gör ni förstör mitt liv...
En av er e en kompis eller föredetta kompis rättare sagt......
Gå runt på en fucking jävla skola o säga till alla att jag har hotat er hur jävla lågt kan man sjunka?????
Assså va fan fattar ni hur mycket ni förstör en människas liv när ni går ut med sådana där anklagelser????? asså ärligt tarlat ni förstär mitt psyke ja pallar inte.........
Jag har redan suttit på psket ja har ingen lust att sitta där igen det är inte direkt någon höjdare.......
Men bara så ni vet så är det förtal för falska anklagelser det ni håller på med.........
Så jag hoppas verkligen att ni lägger av för jag vet vilka ni är som håller på så ber er bara en gång snälla lägg av med de ni håller på med NU......


Kommentarer
Postat av: Leia

Lätt att säga att man inte ska försöka bry sig, men det är faktiskt det bästa.

Ha det bra. =)

2009-01-11 @ 22:09:30
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: emelie

fiin blogg, ha det bra =)

2009-01-11 @ 22:10:35
URL: http://loneley.blogg.se/
Postat av: Kiicka

Det är bara att inte bry sig jennie..

Dom kanske bara vill sänkadig.! Det vet du ju inte..

Det kanske är såna illa människor!

2009-01-12 @ 12:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback