01.58

Jaha vad har hänt idag då???
Jo jag e fortfarande sjuk men gick upp en sväng till Totte.......
Sen messa ja lite med Kiicka så sa hon att hon och Christer skulle till Mantorp så jag följde med för ja behövde köpa halstabletter.....
Sen när vi kom tillbaka till Motala så skulle både ja och Kiicka röka så båda hade öppet fönster men Kiicka blev klar före mej så hon slängde sin ciggarett men dom åkte in genom mitt fönster och hamande innanför min tröja jag fick världens panik o bara skrek nej nej nej hela tiden så christer fick stanna vid bussterminalen så ja kunde hoppa ur bilen så ja kunde få bort ciggaretten......
dom hade verkligen skit  kul åt de hahah ja skrattade också för de såg faktiskt jävligt roligt ut...=)......
sen när ja äntligen fick ut den så körde dom hem mig till mig o andreas....

Kiicka ja fick ett brännmärke på tröjan och magen hahahahaha..
men de e lungt.......
ja nu gott folk ska ja sova....

Men sov gott pöss på er<3

Kommentarer
Postat av: Kiicka

hehe gumman..

det var verkligen inte menningen..

men roligt var det iaf.!

PussPuss Älskar dig snutt

2009-01-10 @ 13:31:34
URL: http://kiicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback