23.40

Varför känner jag som jag gör?
Jag har ju det bra....
Det känns som om vi håller på & glider isär.
Och det värsta är att det går inte att prata med dig för du verkar endå inte lyssna...
Det kanske är bättre att gå åt varsitt håll:(...
Men endå så är det de sista jag vill...
Jag älskar ju dig...
Jag vill att vi ska kunnas prata med varann men det känns som om du är i en helt annan värld.
Varför känner jag som jag gör..
Ibland känns det som om du har känslor kvar för ditt ex....
Jag vet att du hatar henne men det känns endå som de:(...Jag klarar inte av att vi bråkar så ofta som vi  gör...
Vi har nästan inte pratat med varann sen igår kväll det känns inte alls bra..
Vad gör jag för fel.....
Om det nu e så att du skulle vilja gå isär så säg de istället för o hålla det inne...
Jag tål att höra sanningen......
Fan jag har ju fått tagit en attarax på grund av att jag mår så dårligt..... Jag orkar inte med det här....
Jag hoppas att du kan prata med mig någon gång...
Jag hoppas att du vet att jag älskar dig över allt annat.....
Jag orkar inte gå runt o må så här jävla dårligt........
Jag tror inte du fattar......
Men jag hoppas vi kan lösa det här...
För jag älskar dig över allat annat.
Det sista jag vill e att förlora dig.....

JAG ÄLSKAR DIG HJÄRTAT....


Kommentarer
Postat av: Kiicka

Håller de på och tar slut mellan dig och andreas?

2009-03-01 @ 10:37:54
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback