pÅ PROV

Imorgon ska jag lämna bort min älskade Misselina på prov...
Hon går ju inte ihop med vissa av våra katter... Så hoppas det går bättre dit hon ska...
Men funkar det inte så får jag ju tillbaka henne..De kommer bli fruktansvärt tomt utan henne. Så otroligt kelig som hon är... Men för hennes bästa hoppas jag att det blir bättre dit hon ska... Och jag vet att Annso kommer ta bra hand om min lilla prinsessa , dessutom så får Tigra sällskap och sen får ja ju träffa Misselina när jag vill också...
Men kommer sakna henne otroligt mycket så jag kommer följa med hem till Annso och kolla så att allting funkar....

Men de kommer det nog göra....
Vill ju inte lämna henne ifrån mig men hon kommer få det så bra där.....

Mamma älskar dig min prinsessa<3




KOMMER SAKNA DIG ÄLSKLING<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback