JENNIE IS HAPPY=)

Hej hopp=)

Hopp nu sitter jag här klockan är 05.41 och jag är inte trött....Lustigt igentligen jag borde vara trött har inte sovit så mycket dom senaste dagarna.....Men jg måste hållan mig vaken tills 08.00 iallafall för ja måste ringa barnmorskan då skulle va där 10.30 igentligen för cellprovstgning men eftersom ja inte har mått så bra dom senaste dagarna o e på väg o bli sjuk så har ja ingen lust att åka dit....
Så dom senaste timmarna har jag spenderat med och kolla på Rederiet=).....

På tal om såpor är det någon som följer Paradise Hotell och Våra bästa år???
Älskar dom programmen men just nu är dt väldigt känslosamm avsnitt i Våra bästa år så de e lite jobbigt o kolla på=(....

En annan sak vi måste byta tvättmedel  både jag och Andreas har klåda över hela kroppen o de kliar hela tiden men ja har börjat smörja in mig med någon slags hudsalva så de kliar inte lika mycket längre.... Men sen duschar ju ja minst 2 gånger om dagen med tydligen så är inte de bra fför kroppen menva fan man vill ju hålla sig ren och fräsch.....

Så jag sitter här nu i min ensamhet Tess sover för fullt.. så ja gick ut med Molly för en stund sen....

O så är ja så glad vet ni de att ja älskar Andreas?? han e så sööt han har beställt en ny laptop åt mig=) han e så sööt min lilla ängel han beställde en ny åt mig så han kommer ta min gamla=) visst e han sööt?? så den kommer väl nästa fredag tror jag.....

Asså ja älskar honom så mycket ni anar inte han e bäst...<3 Andreas du är de finaste jag har...<3

nu är de inte långt kvar till julafton ja längtar så nåt gud asså ulen e de bästa jag vet=).... det är mitt liv...

Nej nu ska ja fortsätta med min såpa=)


Skriver senare=)

ANDREAS DU ÄR MITT LIV JAG ÄLSKAR DIG<3

Kommentarer
Postat av: annso

Hej stumpan!

Hoppas att du mår bra.

Gick det bra sen och avboka tiden.

Puss och Kram

din vän för evigt

2009-12-01 @ 20:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback