haft besök

Hej hej....
Kan börja med o säga att ja missade tiden hos psyk idag... va så jävla trött så ja råkade somna om...
men men får väl ringa imorgon...
Idag så har min kära syskon varit o hälsat på mig=) de va kul carro ser man ju inte så ofta hon har blivit en rriktig liten tjockis=) magen växer....Så gulligt...
Annars idag har ja inte gjort så mycket....
Vi drack lite kaffe när dom va hos mig...
De va kul..
Annars går ja o väntar på att de ska bli julafton=) längtar som fan...
roroligast e ju faktiskt att handla julklappar=)
Sen till en annan sak....
Min katt som ja gav bort hon har de kanonbra nu äntligen går hon ihop med en annan katt de e så kul...
Saknar dig missy...
Sen tycker a så synd om en kompis h*n har ett helvete nu med vissa saker jag hoppas de löser sig för dig vännen... du vet vem du e....

Snart ska ja kolla på film...

Men kan skriva sen..

Älskar dig vännen

och andreas ja älskar dig mest bejjby

Kommentarer
Postat av: annso

Ja hon har det jätte bra Missy började leka med Tigra igår..

Du vet att jag älskar dig med

2009-12-11 @ 16:19:00
Postat av: Katja

Hejsan gumman!

Oj, det var ett tag sedan jag började blogga.. :P

Vad händer i helgen då?

KRAM <3

2009-12-11 @ 21:36:44
Postat av: Katja

Hejsan gumman!

Oj, det var ett tag sedan jag började blogga.. :P

Vad händer i helgen då?

KRAM <3

2009-12-11 @ 21:36:49
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback