Försöker nå fram

Nuu sitter jag här igen , vaknade 17.00 var lite trötter....
Men men..

Jag har börjat undra länge vilka som verkligen är min äkta vänner..
Ja tänker inte nämna namn eller hurde har gått till , men ibland börjar man verkligen undra....
Enda sen jag fick min första egna lägenhet har jag typ blivit utnyttjad, när ja hadde massa pengar kom folk till mig när ingen hade någon stans o festa kom folk till mig.. O jag va så snäll så jag lät dom göra de... varför kan jag aldrig lära mig att säga ifrån...
Jag ställer jämt upp på folk o  gör de ja tycker är rätt , men va fan får ja för de.....
Jag har börjat fundera på o lämna allt o bara va för mig själv......
De känns som om jag är tom de känns som om ingen ser mig eller hör mig.. Jag känner mig onsynlig....
De känns jobbigt att känna såhär men vad ska jag göra då? kan någon förklara det här för mig....
Jag når inte fram till er de bara är så.....

Så varför ens försöka.......???????????

De finns en person ja måste försöka nå fram till men de blir svårt....

Nu ska ja till ica....

Hörs sen


Kommentarer
Postat av: annso

Du har ju mig i alla fall.

Dig sviker jag inte så att du vet d.

2009-12-04 @ 18:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback