Gott Nytt År

Först vill jag börja med pch önska er ett gott nytt år=)

Hur mår ni då?? Själv mår ja bra... Vill bara att klockan ska bli 18.00 så vi kan börja dricka...
De ska bli lite party ikväll , o vid 24.00 blir väl o gå ut o kolla på raketer..
Kvällen blir att spendera hos en kompis med massa folk=)...
Hoppas på att de blir en bra kväll=)

Nu har ja äntligen börjat med min medecin igen...
Får hoppas att de blir bättre...
I Tisdags så va Jag hos tandläkaren  , Annso följde med för vi skulle till systemet efteråt.
Men fan va ja va irriterad på folktandvården.. Snacka om tröga människor....
Men nu har ja iallafall laddat upp med alkohol=)...

Sen till en annan sak , på psyk är dom bra tröga alltså....
Jag har fått en räknig därifrån när ja inte ens har varit där dom sa att ja inte skulle behöva komma dit nåt mer men att vi sdkulle ha telefon kontakt o endå skickar idioterna en räkninhg för uteblivet besök....
åhh ja blir så förbannad...


Nej nu ska ja sova så ja får några timmars sömn iallafalll

godnatt på er


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Gott nytt år på er !

2009-12-31 @ 11:17:48
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: tjolahopp

man tar tyvärr betalt för telefonkontakt med...det räknas som ett besök =(

2010-01-03 @ 22:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback