Vet vem du är , jag har bevis

Hello folket...

Som ni vet så är det någon som håller på o ringer dolt nummer till mig på nätterna , grejjen är den att jag har nu tagit reda på vem de är , ja säger inte hur jag har mina knep men ja kan säga såhär både jag och en kompis till mig vet vem det är... Jag vet vart han bor , ålder m.m Jag vet även att han kan flera  olika språk och han är svensk men låter ofta som en turk när han ringer.....
Hade du varit smart hade du bett någon annan ringa istället för dig själv du fattar inte att jag k'nner igen din röst eller????
Men en sak kan jag säga... Han bor i mjölby , och ja tänker inte säga hur jag tog reda på att de va du de va mer en att känna igen din röst men de tänker ja inte avslöja..
Så jag hoppas att du lägger av med ditt ringande nu...
Du kan väl ringa o prata med mig normalt istället för o spela turk varje gång , e de så jobbigt????
Och du behöver absolut inte ringa på nätterna , de börjar bli tröttsamt....

Men hoppas du lägger av för din egna skull nu annars tar jag mina bevis o går till snuten o gör en anmälan o du om någoon ska verkligen passa dig för vad du gör speciellt när snuten e inblandad....

Så för din egna skull så ber jag dig sluta ringa nu , ja vill inte skriva ut ditt namn här för ja vet att de e många som vill åt dig....
Men för din egna skull så ber ja dig att sluta......

Ni Andra Ha En Fortsatt Trevlig Dag=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback