Uppdaterad helg

Hej hej folket..

Jag vet jag har uppdaterat er dårligt men har haft fullt upp , men tänkte endå att jag skulle uppdatera er om helgen som varit..

I Fredags satt ja , totte o chrille o kollade på film men sen blev totte ölsugen så då fixade vi öl.
Senare kom danne också , alla 4 blev väl dragna.. vi körde ölspelet , jag har aldrig , nåt med ord  , pyramiden o nåt som totte hittade på själv... vi hade iallafall trevligt ....

Lördag: Så blev det att kolla på film vi var ju rätt så bakis....så jag och totte tog det lungt och  fortdatte vårat beck maraton.......Men mådde illa som fan den dagen fy fan....

Söndag : Vi började på ny film de  blev svensson svensson så vi kollade på de , åt osv...

Idag blire väl att kolla vidare vi såg klart 1:a säsongen igår... så vi ska fortsätta idag...
ska plocka äpplen från baksidan så vi kan görA äppelpaj de ska bli gott=).....

Nej nu ska ja gå ut o röka...

Fyller ju om 17 dagar så måste börja planera vad ja ska ha o vikka som ska komma osv... men i år blire ingen fest för ja VART så jävla full förrta året o va jättebakis..'

Men ska ut o röka nu ha de bra

Kommentarer
Postat av: Sandra

hejsan hoppsan gumman!

Här är det bara bra, själv då? Funderar också på att se alla beck filmerna.. ahhh svensson svensson är la bra roliga! :)



hur är livet i motala då? Ska du på marken? La till dig på min blogg, som länkar :) hoppas det var okej? Kramen

2009-08-03 @ 20:46:53
URL: http://trullsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback