VARFÖR?????????????+

Varför känner jag som jag gör?
Varförför vet jag inte vad jag vil? Jag har det ju bra.
Så varför ska alllting va krångligt för?
Jag vet inte vad jag vill längre , jag känner mig så osäker på mig själv.
Varför gör jag de för. jag har ju världens bästa pojkvän , men endå är jag så jävla osäker.
Varje gång du åker iväg , eller varje  gång du inte svarar i telefonen eller varje gång du inte e hemma så får jag för mig att du e med dii ex , jag vet att du aldrig skulle va otrogen , men det gör så ont i mig att bara känna så.
Jag blir ledsen varje gång jag tänker på de. Jag vill inte känna såhär , jag kan inte ro för vad jag känner.
jag e bara så jävla orolig och osäker på mig själv , jag vet inte hur länge jag orkar , ibland e ja osäker på om du verkligen älskar mig. Varför? Jag vill inte känna såhär du e ju mitt allt.
Jag villl inte va såhär jävla osäker på mig själv.
Jag älskar ju dig över allt annat.
Men varför e jag då så jävla rädd att du ska lämna mig för ditt ex?
Det är något som verkligen plågar mig.Jag har aldrig älskat någon så djupt , eller varit så jävla svartsjuk som jag har varit under tiden med dig. Snälla kan npgon förklara vad det är med mig? Jag känner inte igen mig själv längre.
Andreas jag älskar ju dig , vi sa ju föralltid , men va fan ska ja känna som ja gör då för?
Men en sak som ja aldrig kommer göra , jag kommer aldrig sluta älska dig.
Av alla stjärnor på himlen så va du den som fick mig på fall.
jag vet inte vad jag ska göra?
Snälla någon hjälp mig.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback