Måndag förmiddag

Godmorgon gott folk , har precis vaknat och tagit mej en cigg.
Sitter här o väntar på att Kiicka ska vaknat att hon ska komma in på msn så ja kan prata med henne lite bland annat om idag. Tänkte kolla om dom ville åka och handla med mej sen...
Har ju fått pengar idag så ska handla mat , cigg , fylla på mobilen köpa kattmat , kattsand m.m...
Så hoppas på att hon loggar in på msn snart:)..
Och under yiden som ja sitter o väntar på att hon ska komma in så sitter jag och väntar på att klockan ska bli 10.30 så Våra bästa år kan börja=)...
Ja just de glömde skriva det igår...
Men igår på dagen så hade jag och kiicka en konversation med Adde och Jocke på msn...
Och jocke ville att vi skulle komma in till Mjölby o vi sa att ja de kan vi när Christer har slutat , så skrev ja " låva att du möter oss nu och svarar i telefonen när vi e på väg?" Och Jocke sa " ja de e klart höra av er bara när ni e i mjölby så möter jag upp er..." Och vi ringde o ringde men han svara inte kiicka sa att han kanske stod i duschen . me så kom vi till mjölby o inget svar vi ringde la tio gånger kanske så christer vart rätt för bannad på jocke efterson han låvade han fick köra till mjölby i onödan...
Tyckte jävligt synd om honom med  tanke på att bilen drar så jävla mycket oxå..
Sen igår planerade vi lisebergs resan typ allting kommer gå på ungefär mellan 700 - 800 kr och då e det med bensin, mat , åkband och inträde de e billigt och bra.....
Så de blir jag , kiicka , adde och christer som åker så de ska bli jävligt roligt den här sommaren ska bli den bästa=)..
Så den 30:e Maj bär det av längtar som fan....
Nej nu ska jag röka sen ska ja vänta på att våra bästa år ska börja sen ska jag duscha sen hoppas ja att kiicka e inne på msn...

skriver kanske senare under dagen..


Kommentarer
Postat av: kiicka

Ja gud vad jag längtar tills vi åker till liseberg =) Puss o kram

2009-04-27 @ 19:11:20
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback