Lite uppdatering<3



Jag blir så trött på folk ibland.. Folk e extremt baarnsliga...
Jag menar hur barnsligt äre inte om man inte kan va i samam rum som en person?????
Supertöntigt......
Tänk att de finns så omogna människor här i världen.....
Jaja deras problem..

Nu sitter jag iallafall hos Annso och D-son=)<3
Har inte umgåtts med dom på ett tatg så de e skönt o kunna göra de nu:D
Sitter här o dricker kaffe de e så gött=)..
Dom e hos Annsos föräldrar dom skulle lömna något så ja e hä själv men de gör inget har ju Tigra & Pax som sällskap=)....

Ii har pratat väldigt länge på både msn , facebook o i mobilen....
De va skönt å få träffa henne ... Det var en helt underbar helg.....

Madde är en väldigt snäll , ärlig , go och omtänksam person förstår inte vad folk har emot henne......

Men jag älskar iallafall dig Madde för den du e<3 glöm aldrig dde....

Hopp Annars i helgen händer de väl inte speciellt mycket.....
På lördag ska ja till pappa och mariane har inte träffat dom på 5 månader... så ska bli kul o träffa dom igen....
Tisdag ska jag till psyk...Prata lite och sådana grejjer...
Eventuellt få min medecin också....

Den 28 Maj ska jag och Rosanna till ullared ska bli förbannat kul längtar som fan.......
Och idag fyller min kära Lillasyster 21 år så grattis till dig<3

Nej nu ska ja gå ut o röka......

Ha de bra alla Puss på er<3


Kommentarer
Postat av: Bruttan Madde<33

Håller med dej gumman. Super fegt av dem som ej vågar att vara í samma rum som än :s. Jag älskar dej mest gúmman <3333, så kom ihåg det.

SPANA IN MIN BLOGG MED....



finns fitter t allt för fan <33

saknar dejjj ....

:*

2010-05-15 @ 06:48:04
URL: http://blondinenmadde.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback