Längesen nu

Jahapp nu märks de att ja inte har skrivit på ett tag.. men men skriver nu iallafal=) har haft så mycket o göra så har ja inte mått så bra heller...men ska försöka uppdatera va ja har gjort.. dom senaste 2 veckorna har chrille bott hos oss=) de har varit riktigt trevligt... Men på söndag ska han ta hem datorn=( tråkigt men men så e de... så har ja hjälpt annso gumman o flytta... så nu har ja inte långt till henne=) älskar dig gumman..På senaste tiden har ja inte mått bra men har haft folk runt omkring mig som har funnits där den som har funnits dör mest för mig e chrille e verkligen glad för att du har funnits o stöttat mig tack gubben.. så har ja fesstat , lanat osv... så har ja börjat jobba oxå känns jättebra=)... snart flyttar min mamma hit oxå trevligt trevligt... nej nu sk ja ta lite kaffe o en cigg o sen ska ja kolla på våra bästa år...

kanske skriver sen om ja orkar.....

Chrille du betyder grymt mycket älskar dig vännen.<3

Andreas vi har haft de jättejobbigt sista tiden , men ja älskar dig över allt annat de ska du veta älskling<3

Annso du betyder massor gumman<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback