Pallar inte

Hej hej!

Fan asså ja vet inte vad jag ska göra.
Sitter här med gråten i halsen....
Visst ja vet att vissa inte tycker om mig men måste ni göra allt för att försöka förstöra då???
Och framför allt varför inte säga vad ni tycker om mig istället för att gå till andra...
Folk gör verkligen allt för att förstöra det här.....
Varför Varför Varför?????
Klarar snart inte det här.......
E de de ni vill att de ska ta slut mellan mig o Andreas????
De verkar inte bättre....
Men jag kan ju lika gärna göra slut med Andreas så blir vissa nöjda....

Men vill tacka alla som verkligen finns här för mig...

Jag älskar er....

Nej nu ska ja kolla på våra bästa år skriver nog sen.....

Andreas ja älskar dig...

Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback